Subject: RE: EE nõukogu protokollid
From: "Mattias Kaiv" <[email-masked]>
To: Märt Belkin <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 13:28:39 +0200

Tere, Märt

Mis puudutab nõukogu koosolekute protokolle, siis kuna tegemist ei ole
avaliku teabega, küll aga on tegemist Eesti Energia ärisaladusega, ei saa
me neid materjale jagada.

Avaliku teabe seaduse kohaselt saab teabenõuet esitada ja seda peab täitma
teabevaldaja avaliku teabe osas.

Avalikuks teabeks on:

§ 3.   Avalik teave

  (1) Avalik teave (edaspidi teave) on mis tahes viisil ja mis tahes
teabekandjale jäädvustatud ja dokumenteeritud teave, mis on saadud või
loodud seaduses või selle alusel antud õigusaktides sätestatud avalikke
ülesandeid täites.

Teabevaldajaks on

§ 5.   Teabevaldaja

(1) Teabevaldajaks on:
            1) riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutus;
            2) avalik-õiguslik juriidiline isik;
            3) eraõiguslik juriidiline isik ja füüsiline isik käesoleva
paragrahvi lõikes 2 sätestatud tingimustel.

  (2) Eraõiguslikule juriidilisele isikule ja füüsilisele isikule
laienevad teabevaldaja kohustused, kui isik täidab seaduse, haldusakti või
lepingu alusel avalikke ülesandeid, sealhulgas osutab haridus-,
tervishoiu-, sotsiaal- või muid avalikke teenuseid, – teabe osas, mis
puudutab nende ülesannete täitmist.

  (3) Teabevaldajaga võrdsustatakse:
              1) ettevõtja, kes on kaubaturul valitsevas seisundis, omab
eri- või ainuõigust või loomulikku monopoli, – teabe osas, mis puudutab
kaupade ja teenuste pakkumise tingimusi, hindu ja nende muudatusi;
              2) füüsilisest isikust ettevõtja, mittetulundusühing,
sihtasutus või äriühing, – teabe osas, mis puudutab riigi või kohaliku
omavalitsuse eelarvest avalike ülesannete täitmiseks või toetusena antud
vahendite kasutamist.

Tervitades,

Mattias Kaiv
Pressiesindaja

Eesti Energia AS  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EnefitEesti/>
<https://www.instagram.com/enefiteesti/>
+372 5650 3609 | [email-masked]
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.energia.ee> www.energia.ee

From: Märt Belkin <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 17, 2024 9:44 AM
To: Mattias Kaiv <[email-masked]>
Subject: EE nõukogu protokollid

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere!

Palun väljastada mulle kõik AS Eesti Energia nõukogu koosolekute
protokollid, mille juurdepääsupiirangud on 17.04.2024 seisuga aegunud.

Pöördusin esmalt Rahandusministeeriumi poole, ent nad väidavad, et
dokumente saate väljastada üksnes teie.

Palun need edastada meilitsi, kui see võimalik ei ole, võin tulla tutvuma
ka kohapeale.

Parimat

Märt Belkin

Eesti Ekspress

ajakirjanik

[email-masked] <mailto:[email-masked]>